сряда, 6 май 2009 г.

Още награди!

Не зная дали да се обяснявам, защо толкова време не пиша нищо ново, или да се извинявам....
Времето все по-малко ми стига, а се захващам с все повече неща. А може би е просто липса на организация, или пък грешно подредени приоритети? И как да опиша колко голяма е изненадата ми, когато намирам съобшения в блога си за това, че вие, приятели, ми пращате още и още награди?
Може би най-доброто, което мога да сторя, е да седна, да подредя мисли, снимки и рецепти, и да започна да поствам, защото нали не мислите, че съм спряла да снимам и да готвя?
Ето и наградите, които получих:

от Еос


от Краси





и от Nanita


Благодаря ви, момичета, не само че сте се сетили за мен, но и затова, че ме подтикнахте отново към действие!

2 коментара:

  1. Привет!
    Честито за наградите!Винаги с удоволствие влизам и разглеждам блога ти...стилен, елегантно оформен и най-вече,интересен и вкусен!
    Чакам с нетърпение следващи публикации!
    Поздрави,Краси

    ОтговорИзтриване
  2. благодаря ти, Краси, много мило.

    ОтговорИзтриване