Stuffed Peppers ✽ Пълнени камби

Преди няколко дни, при едно пътуване до северното черноморие, попаднах на един крайпътен пазар, много шарен, много пъстър. Продаваха чушки, ябълки, лук, и камби. Червени и оранжеви. Особено оранжевите, така ме привлякоха, че не успях да устоя. Проблемът беше, че продаваха всичко пакетирано на доста големи чувалчета... нали се досещате, че се прибрах с най-пъстрото чувалче камби?




И понеже някак ми се струва твърде рано за трушии, и макар че някои хора наричат топлите септемврийски дни "циганско лято" - всъщност още си е лято съвсем официално! Циганското лято го търсете през октовмри :-). Та по този повод реших да приготвя шарените камбички по един лек и летен начин, хем бърз, хем цветен, хем се получава много вкусно.

Какво ви трябва, за около 4-6 порции
12 камби, почистени от дръжките и семките
300 г краве сирене, натрошено
3 яйца
свежи зелени подправки - риган и магданоз
прясно смлян черен пипер
зехтин





Натрошете сиренето в купа, счупете отгоре яйцата, добавете нарязаните зелени подправки, черния пипер. Объркайте добре. Поставете почистените камби в тава за печене, полейте ги със струйка зехтин. Напълнете ги с помощта на лъжичка с пълнежа. Печете на умерена фурна - около 200 градуса, докато пълнежът се надуе и зачерви, а камбичките добият приятен запечен вид. При мен този процес отне около 40 минути.





Сервирайте топли, с доматена салата с чесън, или студени, като предястие, в зависимост от това колко ви се готви в този ден. Но не забравяйте да ги споделите с приятна компания, защото ако няма кой да оцени цветната ви манджа, няма да е много честно :-)




PS: Забравих да ви кажа, какво стана с останалите камбички от чувалчето - отидоха при майка ми, която все още има търпението да ги направи на трушия, пълнени с различни зеленчуци.
Но тази рецепта - някой друг път

Коментари

  1. това е уникално вкусно нещо. цяло лято хапвам само това, макар че всички обичат чушките с кайма.

    майка ми го приготвя с много повече яйца и разбива сместа до припадък. става като кремче. като се опече става много вкусно. аз обаче предпочитам май по твоя начин - с по-малко яйца.

    както и да се приготвят печени неща със сирене са велики, но фотографиите ти - те са уникални! яна

    ОтговорИзтриване
  2. Фотографиите наистина са много добри :)Рецептата също. При липса на камби, аз приготвям същото с домати, става малко по-сочно. Особено през зимата, когато доматите не стават за друго,освен за готвене.Поздрави

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни! Аз с обикновени чушки го приготвям, но и с камби ще опитам. Великолепни фотографии! Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Tengo un Horno, muchisimas gracias!

    Яна, това на майка ти си е висш пилотаж направо, почти като суфле звучи. Моето е бърза и проста манджа :-)

    ЕМ, да, и с домати се получава много приятно, мен тук ме предизвикаха основно цветовете :-)

    Ваня, благодаря! Цялата красота е, че приготвянето става супер бързо, а докато се пече, имаш време за блогване и форуми :-)))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации