събота, 18 май 2013 г.

About "Farmers" or.... actually not




After more than a month with no publications, I thought it will be good idea to start a new page called Places, about the street food in Bulgaria. I wanted to talk about new places that had opened recently in town and share my thoughts with you.
And when last night my daughter told me that there was a new place on Shishman str, called Farmer's, I decided to go there and give it a try.
Well, I headed to the city, parked the car on the paid area and walked to that place. I came in, said "Hello" to the staff and gave them my business card saying who I was and what I  wanted. I explained the manager that I'd like to take some pictures of their place and write an article about them in my blog, because I like their concept. Imagine how puzzled I felt when the guy said "No"? He meant, I could not take pictures without their owner's allowance. I told the guy that I would not probably be back just for making pictures there, but it did not changed the situation.
So I went out and ended with an outside photo of the place, and that is that you get today. A new place in town, that does not want to be promoted for free. I do not know what they serve and whether it is good or bad. If some of you have been there - pls share your experience.




След повече от месец без публикация, бях намислила, че е добра идея да стартирам една страница, наречена Места, за уличната храна в България. Исках да говоря за новите места, които отварят непрекъснато и да споделя с вас мислите си.
И когато снощи дъщеря ми ми каза че има ново място на Шишман, наречено Farmer's, реших да отида и да го пробвам.
Отправих се към града, паркирах на синята зона и тръгнах към мястото. Влязох, казах "здрасти" на екипа и им дадох визитката си, като обясних коя съм и какво искам. Обясних на мениджъра им, че искам да направя няколко снимки и да напиша малка статия за тяхното място в блога си, защото харесвам концепцията им. Представете си колко озадачена бях, когато той ми каза "Не". Тоест, не можех да направя снимки без съгласието на собственика им. Казах му, че е малко вероятно да се върна повторно специално за да снимам там, но това не промени ситуацията.
Така че излязох навън и приключих с външна снимка на мястото и това е всичко, което получавате днес. Ново място в града, което не иска да получи безплатна реклама. Не зная какво сервират, и дали е добре или зле. Ако някой от вас е бил - моля, споделете опита си.

5 коментара:

  1. Хич не е ново, поне от година е, имат и на пл. Гарибалди. Сандвичите са вкусни, питките се пекат на място и са винаги пресни, има с телешко, свинско, вегетариански. Супа на деня, лимонада, зеленчукови кюфтета, няколко вида десерт. Не е скъпо, непретенциозно, приятно, чисто, любезен персонал,бързо обслужване, за обяд е идеално.
    В България истинска, разнообразна, колоритна и автентична улична храна няма. Жалко, но факт.

    ОтговорИзтриване
  2. То е вече на възраст, за мен лично супите им са най-вкусните от всички "супници" в София. Не съм имала гаф с храната там - прясно и свежо е. Любимо ми е супа на деня + салата и хлебче за около 7лв. Десертите са запазена марка на Lime (собственикът е един и същ; гласувам с две ръце за бонбоните със смокиня.

    ОтговорИзтриване
  3. Я ама вие и двете ли ме четете? :)
    Ще порицая тийнеджърката, че ми носи стара информация, пък уж учи на Шишман :)))

    ОтговорИзтриване
  4. На това място имаше бар,после някакви мексикански ентусиасти,сега повече от година са "фермерите".Поредна добра идея с лош мениджмънт,а твоите впечатления само го потвърждават.Наемът на това място е убийствен и просто не се "връзва" с концепцията "екологична и евтина кухня".
    Относно "уличната" храна правилото на всеки турист е да пита таксиметровите шофЕри.Ще се изненадаш колко евтини места с "бърза" и вкусна кухня има в София.

    ОтговорИзтриване
  5. Намислила съм един нов поглед, след като се видя, че не ме бива с "новите" места :)
    Само че иска време :))))

    ОтговорИзтриване